Translate

czwartek, 29 czerwca 2017

Zakończenie roku szkolnego

Dziś odbył się ostatni trening Tai Chi Chuan w tym roku szkolnym. Tuż po burzy, powietrze się ochłodziło i ćwiczenie, przynajmniej dla mnie, było przyjemnością. Dużo się w tym roku szkolnym działo. mnóstwo osób się przewinęło przez moje zajęcia, dużo jeździłem. Wszystko jednak odbywało się bez przeszkód i ledwie kilka razy musiałem opuścić zajęcia, nie dałem rady dojechać. Poza tym wszystko szło jak w zegarku.
Dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Tai Chi Chuan, rok pierwszy jest najważniejszy, zawsze muszę się postarać o dobre wyjaśnienia i dużo solidnej pracy.
Dla tych, ćwiczących już kilka lat, każdy kolejny rok jest ważny, muszę się postarać o to, aby nie został zmarnowany i przyniósł jak najwięcej korzyści.
Za kilka dni obóz w Tucznie, następnie Tai Chi w Parku, a za dwa miesiące zobaczymy się ponownie na sali w Bydgoszczy i Grudziądzu. Już teraz serdecznie zapraszam i dziękuje bardzo za wspólne treningi i podążanie drogą zamian.


Kilka fotek z mojej miejskiej dżungli, a właściwie z królestwa ślimaków, kiedy tam ćwiczę, to wpierw uprzątam je aby nie rozdeptać zbyt wielu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz