Translate

środa, 24 lipca 2019

Miecze i rzeźby w trakcie obozu Tai Chi w Tucznie.

Od kilku już lat, w trakcie obozu Tai Chi w Tucznie, pracuję nad kolejnymi rzeźbami. W tym roku dodałem sobie wykonanie drewnianych mieczy Jian z drewna Hikory i Amarathu. Powstało pięć nowych rzeźb, motywem przewodnim byli druidzi, za materiał posłużyła mi Czarna Olcha, która już kilka lat temu została powalona parę kroków od naszego obozu. Jeszcze się nadawała na działania rzeźbiarskie. Praca z mieczami, była dość trudna, miałem już wstępnie przygotowane pole działania, jednakże, z uwagi na twardość drewna, na początku szło ciężko, szybko jednak znalazłem odpowiedni sposób pracy. Miecze na razie są u mnie, natomiast dwie tegoroczne i jedne zeszłoroczna rzeźba, pojechały na nowe miejsce prezentacji.
Kilka zdjęć, bardzo lubię takie w naturalnej scenerii.




 Trafiło nam się częściowe zaćmienie księżyca.


 Leśny warsztat pracy.








 Kolekcja rośnie.

1 komentarz:

  1. Piękne rzeźby, gratuluje wykonania.
    Ps. Również najbardziej lubie zdjęcia sztuki w naturalnej scenerii :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń