Translate

poniedziałek, 19 maja 2014

Pokazy i warsztaty

Co jakiś czas jestem zapraszany do udziału w różnych pokazach, z różnych okazji. Tym razem, pokaz sztuk walki odbył się w jednej ze szkół podstawowych w Sępólnie Krajeńskim. Okazją była chyba impreza szkolna z udziałem całego mnóstwa dzieci i młodzieży. Mój pokaz był na rozgrzewkę, po brawach wydaje mi się, że wszystkim się podobało. Po mnie wystąpiło miejscowe braterstwo pieści, trochę Kick boxingu, trochę ogólnych sposobów samoobrony i oczywiści dobra zabawa. Na koniec wystąpiła szkoła Wietnamskiej sztuki walki Vo Quyen, z przedstawicielami z Bydgoszczy i Nakła nad Notecią. Zawsze warto promować wśród najmłodszych aktywne działania, aby nie skończyły tylko siedząc przed komputerem.






Weekend, oczywiście jest także, czasem na kolejne mini warsztaty Tai Chi Chuan, tym razem w niedzielny poranek pracowaliśmy z Początkiem Formy Matki stylu San Feng Tai Ki Kung. Jest to bardzo trudna, i jednocześnie bardzo efektywna forma. Posiada bardzo ciekawą dynamikę wewnętrznej pracy. Zupełnie inną niż dynamika Długiej Formy, pozycje są dłuższe, niższe i bardziej wymagające. Początek tej formy może być fajnym ćwiczeniem dla każdego, ale już dalsze części, wymagają solidnego przygotowania poprzez systematyczne ćwiczenie Formy Ojca, szczególnie części pozycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz