Translate

niedziela, 9 września 2018

Malbork, powrót po latach.

Jakoś tak wyszło, że po trzydziestu latach, spotkaliśmy się w grupie kolegów z klasy w podstawówce i również po trzydziestu latach ponownie odwiedziłem zamek w Malborku. Wówczas zrobił na mnie duże wrażenie, aż przywaliłem głową w szybę.Tym razem, nie było inaczej i znowu przywaliłem w szybę, było co oglądać. Zrobiłem mnóstwo zdjęć i podzieliłem je na cztery działy. Ogólne spojrzenie na zamek i jego szczegóły architektury gotyckiej, broń z różnych epok, także perska i turecka, bursztyn i rzeźba gotycka. Dużo do oglądania ale warto.

Spojrzenie ogólne






































Broń
































































Bursztyn















Rzeźba gotycka


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz