Translate

wtorek, 11 czerwca 2013

Wtorek.
Rano trening w domu. Rozpocząłem od wykonania Formy Ojca, Tan Pin w zatrzymanej pozycji i dwóch powtórzeń Formy Matki. Następnie jedno powtórzenie Formy Długiej stylu Yang Tai Chi Chuan.
Druga część ćwiczeń, to praktyka miecza, czyli jak zwykle 20 technik po 60 powtórzeń na prawą i lewą rękę. Co zostało uzupełnione trzema powtórzeniami Formy 54 dzielonej na fragmenty. 
Co drugi dzień, jak mam czas, to wykonuję ćwiczenia z kulą, około 5 minut i ćwiczenia z długim kijem, w zamian włóczni, także 5 minut. Całość, jeśli jestem w domu, kończę medytacją siedzącą. Poranny trening trwał 2,20 godziny. 
Poniżej mój miecz, moja kula i kij.



Po południu zajęcia z grupą średnio zaawansowaną, przed rozpoczęciem zdążyłem z jednym moim studentem powtórzyć dwa razy "Ziemię i Człowieka", czyli dwie pierwsze części Długiej Formy Yang. 
Zajęcia te nie trwają długo, około 1,15 godziny. W trakcie wykonaliśmy Formę Ojca do pozycji "góry", "Osiem Części Brokatu" i trzy powtórzenia fragmentu Długiej Formy. Zakończeniem było liźnięcie "kreślenia znaku Tai Chi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz